Ce legume să mănânci pentru o erecție mai bună

Erecție îmbunătățită din alimente

Conținutul

    1. Cum se restabilește o erecție după 58 de ani
    2. Ce legume să mănânci pentru o erecție mai bună
    3. Erecție dură alimente naturale de ce mi-a crescut libidoul vitamine pentru creșterea libidoului
    4. Dacă trageți penisul
    5. Mărirea penisului prin pompă

    Kristen Dold În timpul unei documentări pentru un alt articolam fost surprins să aflu că două studii independente au descoperit că între erecție îmbunătățită din alimente sfert și o treime dintre bărbații cu vârste sub patruzeci de ani sufereau de disfuncții erectile. Asta i-a făcut pe oamenii de știință să analizeze stilul de viață al tinerilor.

    erecție îmbunătățită din alimente

    Aceștia fumează, beau alcool, nu dorm suficient și mănâncă prost. Când am citit că mănâncă prost, m-am gândit la fast food, la toate mâncărurile procesate și carbohidrații care fac penisurile de douăzeci-treizeci de ani să se comporte ca niște penisuri de moși.

    erecție îmbunătățită din alimente

    Dar noile cercetări sugerează că tinerii sunt afectați nu neapărat de ce mănâncă, ci de ce le lipsește din alimentație: flavonoidele. Flavonoidele se găsesc în aproape toate fructele și legumele. Numele se referă la o categorie diversă de fitonutrienți substanțe din plante care — alături de carotenoide — sunt responsabile de culorile puternice de pe tarabele de legume.

    Alimente Pentru Erectii Puternice. Ce trebuie sa mananci pentru a trata problemele de erectie si impotenta masculina?

    Numeroase studii au demonstrat că consumul de flavonoide luptă împotriva obezității, a bolilor cardiovasculare, a diabetului, a anumitor erecție îmbunătățită din alimente de cancer și a bolilor neurodegenerative și pot prelungi durata de viață. Dar când ești în floarea vârstei, nu te sperie bolile cronice și sunt slabe șanse să renunți la mâncăruri care stimulează centrul de recompense ale creierului.

    Pe de altă parte, s-ar putea să te convingă promisiunea unei erecții mai zdravene.

    Alternative la Viagra - pentru problemele de erecție Erecție dură alimente naturale de ce mi-a crescut libidoul vitamine pentru creșterea libidoului Supliment pentru libidoul masculin cum să crească rezistența în timpul sexului xtra man cream original. Erecție dură alimente naturale de ce mi-a crescut libidoul vitamine pentru creșterea libidoului. Cum se mărește panisul în mod natural pastilă de îmbunătățire super-noapte pentru bărbați este neosize xl legit. Cum să-mi îmbunătățesc rezistența atunci când alerg efectele îmbunătățirii enzimei masculin 30 cutie vox nutrition îmbunătățire pentru bărbați.

    Studiul publicat în ianuarie în Journal of Sexual Medicine n-a fost primul care a dovedit legătura dintre consumul de vinete și erecție. Înaltă cercetare a descoperit că un consum mai mare de flavonone, antocianine și flavone — trei categorii de flavonoide — e asociat cu reducerea riscului de dezvoltare a unei disfuncții erectile la bărbații cu vârste sub șaptezeci de ani.

    Totuși, acest studiu a analizat doar bărbații cu vârste între 18 și patruzeci de ani — categoria de vârstă asociată în mod tradițional cu o frecvență mai mare a sexului.

    erecție îmbunătățită din alimente

    Cercetătorii au descoperit că toți tinerii care consumau mai puține flavonoide aveau șanse mai mari să aibă disfuncții erectile și au declarat că flavonele sunt categoria de flavonoide care contribuie cel mai mult la o funcție erectilă sănătoasă.

    Legumele precum ardeii, roșiile și vinetele conțin o cantitate mare din flavona luteolină. Țelina conține atât luteolină, cât și apigenină, altă flavonă, și acționează și ca un afrodisiac.

    Țelina mai conține și androstenon și androstenol, care s-a dovedit că au efect asupra stării emoționale și a reacției sexuale a femeilor, precum și asupra selecției partenerului.